Olen vähän hajoilemassa täällä..:D (Tämä siis voi tarkoittaa ja tarkoittaakin sanan kumpaakin merkitystä.)

Eli tein viime viikolla sikana ylitöitä (minun mittakaavassa, kun niistä ei saa palkkaa) ja tällä viikolla kuulemma tulee vielä enemmän. En jaska katsoa mitä syön, en jaksa liikkua, en jaksa lukea, todella turhauttavaa. Pitää yrittää saada vapaalla kaikki lepo, että jaksaa pitää neuroottisen hyvää huolta lapsesta (vieraan ihmisen lapsesta ei voi olla pitämättä liian hyvää huolta, tiedän, mutta minun pitää näyttää siltä että pidän hyvää huolta, eli lapsi ei saa itkeä seurassani jos isä tulee paikalle. Tämä on välillä aika stressaavaa, kaksi vuotiaat kun itkevät niin harvoin).

Mutta nyt väsymys on onneksi mennyt jos siihen vaiheeseen, että tämä on vain huvittavaa..:D Ja kaksi kk jäljellä, olisi nöyrää jos en jaksaisi vähän ylitöitä, varsinkin kun haaveilen opiskelupaikasta yliopistossa ensi syksystä..:) (Säälittää kyllä tytön puolesta, tämä on hänelle kuitenkin yhtä rankaa, tai rankempaakin.)

Mutta loma tiedossa yhden kuukauden päästä, nämä lähtevät Caribbialle, minä Lontooseen (tai jonnekin muualle täältä)..! Sitä ennen kuitenkin tulee Ninni ja isi tänne kyläilemään, jee..!

Naurettavinta (palataan ylityövalitteluun) on tässä työrytmissä, että isä tuntuu laskevan vapaita päivinä, ei tunteja. Eli jos minulla on neljä iltaa vapaana, mutta teen seitsemän tunnin päiviä, minä olen silti saanut liikaa vapaata. (Tämä onneksi on vain todennäköisesti omaa mielikuvitustani.) En kuitenkaan ole surullinen, tai masentunut, enemmänkin vihainen ja väsynyt (ja tämä on mielestäni kehitystä, täällä olo ei siis ole enää ikävää.) (Ja englantini on koko aika kauheampaa, house ei ole haus, vaan häys)


Sitten näyte loistavasta kääntämistaidostani:

Three little ducks went play together
over the mountains, far away
mommy duck said quack quack quack
but only two ducks came back.

Two little ducks went play together
over the mountains, far away
mommy duck said quack quack quack
but only one duck came back.

One little duck went play by himself
over the mountains, far away
mommy duck said quack quack quack
but none of them came back.

Then daddy duck lift his big head from the pond and said QUACK!!
And all the little ducks came back.

Tiedän, en ole ammattilainen (:D), eli saa soveltaa aika hyvin että mahduttaa jotkut sanat tohon lauluun. Mutta yks mun suosikki lasten lauluista ja Hannah tykkää siitä, eiköhän se anna mulle tarpeeksi hyvän syyn raiskata lastenlaulu..:) Toinen suosikki laulu täällä on karkkilaulu ("pienet sammakot ruotsiksi on siis  Swedish song =sweeties song).