Tälläisen tuomion sai mahani tänään.. Telkkarissa oli pesuainemainos jota mainosti raskaana oleva nainen.. Hoidokkini innoissaan bongasi tämän ison mahan ja kommentoi sitä kertomalla minulle että minulla on samanlainen.. Mitäs sitä sanotaan, lapsen suusta se totuus tulee.. No samalta tytöltä olen kuullut että minulla on possunenä ("Gööl, nöys, pig"*tökkii nenääni*).. Tänään myös korvani olivat isot kuin Mikki Hiirellä..

Kyllä minulla on kriittinen arvostelija...

Pal McKenna kertoi minulle eilen että saan syödä mitä haluan, ei pidä tarkkailla mitä syö, vaan paljonko syö. Sanoisin että toimiva ratkaisu monelle. Tietysti tehokkainta on syödä vähän vähäkalorista, pitkiä hiilareita yms. kaikki. Mutta varmasti monelle tehokkaampaa psyykkisesti syödä pikkupala jätskiä luvan kanssa kuin ottaa sitten salaa enemmän. Ihmiset ovat liian hyviä valehtelemaan itselleen..

Vielä laihikseen liittyen; mielessäni olen taas laihtunut hoikaksi, mutta kokemuksesta onneksi osaan sanoa, että se johtuu ympärilläni elävistä pulleammista ihmisistä, voih.. :)