Hankimpa Fankenhamin kirjaston tietokonekortin kun kunnon korttia en saanut. (Pitaa todistaa etta asuu pysyvasti Norfolkin alueella, miten mina sellaisen todistaisin ja milla paperilla.) Nyt sitten istun taalla odotellen bussia joka saapuu puolen tunnin kuluttua (kuten lukijat varmaan huomaavatkin puuttasta aan ja oon pilkuista.) Muuten ei tuollainen todistelu haittaa, mutta olisin halunnut VUOKRATA (taalla ei nakojaan lainata) Paistetut vihreat tomaatit-dvd:n. Ja mita muuta hassua tassa koneessa on, muuuta kuin nuo kirjaimet, niin talla koneella ei paase .fi osoitteisiin. Olisin voinut menna seikkailemaan yliopistojen sivuille ja kayttaa taman odotteluajan hyodyksi, ei sitten. Eika IRC-galleriaankaan (kauheaa :D). Tanne kuitenkin paasin, .net kelpaa nakojaan siis. Ja paan toiminnasta, hassua ettei kirjoitusnopeuteni karsi aan ja oon puuttuessa lahes lainkaan, sormet automaattisesti menevat korvaaville kirjaimille, kummallista..

 

Olen nyt paattanyt etta olen karsinyt sisallaistumisesta ja lihoamisesta tarpeeksi, joten jalka saa luvan olla tarpeeksi terve. (Suomeksi siis, olen aloittanut aamulenkkeilyn jalleen, hyva mina!!) Ja sen johdosta olen todennut, etta klo 9:00 pitaa lahtea viimeistaan juoksemaan, silla noin 9:45 alkaa tuulla, ja tama paikallinen tuuli ei sovi juoksupsyykkelleni lainkaan... :) Kuntopiirit iltasin sujuu vahan laiskemmin, varsinkin kun eilen meni vain 45min nukahtamisessa tuolla tytolla, viimeiset kaksi iltaa on ollut minulla vapaana, joten tytto on ottanut siita kaiken irti. (Kammottavaa etta mina laitan tuon lapsen nukkumaan aina suunnilleen samaan aikaan, ja se nukahtaa, mutta vanhemmilla menee pahimmillaan kaksi tuntia etta saavat sen lapsen nukkumaan. Mutta se johtuu vain siita etta 6 iltana 7:sta, mina olen se joka hoitaa unille menon.)