Miten opetat kaksi vuotiaalle mitä tarkoitetaan sanalla "her".. Lapsi tajuaa hyvin mitä tarkoittaa äidin, isän, minun, sinun, hänen (pojasta), tai mikä muu tahansa omistusmuoto, paitsi hänen (tytöstä).. Tällä hetkellä her babies tarkoittaa peukaloisen vauvoja, yhdessä lorussa kun mummy wrenillä on kymmenen lasta. Tämä ongelma on kuitenkin vain minun tyhmyyttäni, tyttö kun yhdistää tämän "hör"-jutun kaikkiin naaras peukaloisiin. Her bag, her phone, her car-jututkaan eivät vielä ole auttaneet, tarpeeksi syvälle olen näköjään saanut vahingossa tungettua tuon.. :)

Minulla on seitsemän rakkoa varpaissa, sain sitten tosiaan mentyä ihanan pitkälle kävelylle. (Suunnitelmana oli about 10 kilometrin lenkki, joka vahingossa venyi reiluun 20 kilometriin, hyvä minä!!) Muutenkin olen ollut hyvin reipas, siivoillut B&B:n huoneita ja lukenut biologiaa. Jopa asuni saa minut tänään hyvälle tuulelle, yksi John-setä luuli minun odottavan deittiä, kun olin niin nätisti pukeutunut.. (Tai ehkäpä John sai minut hyvälle tuulelle, eikä asuni, joka ei nyt niin kovin erikoinen ole.)
(Ja lukiat voivat laskea tämän elämän ihanuuden ylistämisen jälleen kevään piikkiin, tänään ainoa "talvivaatteeni" ulkona on ollut sukkahousut, niitä ilman farkkuhameen ja t-paidan kanssa ei ihan vielä pärjää.)

Eilen siis kävelin Wells-by-the-sea:hin, rannikolla oleva lomakaupunki. Mietin pitkään miten voisin kuvailla sitä paikkaa ja tunnelmaa, paras mitä keksin on; erittäin brittiläinen Hanko. Aivan mieletön paikka, se fiilis siellä pitää kokea, sitä ei voi kuvailla. (Ja se fiilis oli se hyvä juttu tuossa paikassa, ei siis mikään uskomattoman kaunis paikka, paitsi tietysti meri<3.) Eilis-ilta jatkui aika hyvänä sitten, menin pubin puolelle istumaan ja ratkomaan ristikkoa, ja minua tuli auttamaan muutama kantis äijistä sitten siinä, lopulta taisi suunnilleen puolet baarissa olijoista tehdä sitä kanssani. Ihana yhteisöön kuuluvuuden tunne!