Kahden päivän päästä lähtö.. Tai oikeastaan kolmen yön. No miten vaan, pian kuitenkin.
(Tänään täällä on vielä perjantai, ja koska kirjoitusten listauksessa hallinta sivuilla tuli pyramidi jos laittoi parin kirjaimen otsikon, niin tuli tollanen. Nautitaan elämän pienimmistäkin iloista!)

Pakattu on (melkein, varmaankin maanantai aamuna vasta varmistuu saanko edes pakatuksi) huomenna tai ylihuomenna siivous. Ja kuten arvata saattaakin, en ole kolmeen päivään lukenut sanaakaan biologiaa.

Huomenna illalla klubittamaan Norwichiin, ihan sen takia pesin tänään pyykkiä. Varmaankin viimeistä kertaa, tuotakaan koneellista ei pitänyt laittaa tulemaan alunperin. Mutta onhan se kiva mennä siistiin kotiin (oi, Kira kuulemma siivosi huonettani ennen kuin hävisi Afrikkaan) (eikä kaiketi siis ole hävinnyt sinne, poistui siis vain Suomesta).

Minusta tuntuu, että Hannah tietää minun lähtevän pois pian. Enkä sano tätä siksi että haluaisin hänen olevan vihainen siitä seikasta (vaikka myönnettävä onkin, etten toivosi hänen olevan siitä iloinenkaan). Kiukuttelee vaan normaalia enemmän, ja jos juttelemme aiheesta, tulee tosi kärttysä vastaus, etten minä ole lähdössä minnekään, vaan hän. Jos nyt hän oikesti kiukuttelee tuosta syystä, niin onhan se herttasta, ja ehdottomasti kertoo minulle siitä, että olen tehnyt ainakin jotain lapsen kanssa oikein (vaikka olenkin tiukka kakkiainen). (Juu, nyt Hannah on tajunnut, että saa tehdä joitain asioita äidin ja isän kanssa, vaikka minä en anna hänen tehdäkään niitä. Ja kun kiellän häntä, aina sama vastaus: "Mummy comes up, girl go home, Yaya do this all time!")
And thats ok for me.