Sakke blogissaan huomautti omista kirjoitusvirheistään. Itse en edes huomannut niitä, olen kamalan paha korjaamaan mitään tekstejä. Tai olemaan tekemättä niitä. Eli siis näin melkein suomeksi sanottuna, teen paljon virheitä, jotka huomaisin jos korjaisin, mutta niiden lisäksi teen myös paljon virheitä joita en huomaa. Tämä on ollut minulle aina ongelma, jolle en ole jaksanut tehdä mitään, koska en niitä siis edes huomaa. (Kuitenkin vähän järkytyin kun tajusin miten kammottavia virheitä tekstissäni on. Teenkö niille mitään? Ehkä sitten kun jaksan.) Nyt huonoon suomeeni on tullut mausteeksi englishmit, eli nytkin kirjoitetusta tekstistä voin poimia tuon "olen kamalan paha"- lausahduksen. oivoivoivoi, ehkä kohta pitää alkaa enemmän huolta kielestä.

Nyt on viimeinen tiistai täällä, (ei tiistaissa mitään erikoista siis ole) mutta hätkähti tajuntaan vaan kovasti. Huomenna on kokonainen vapaapäivä (jonka vietän morsetusjuttuja askarrellen), torstaina mennään aamusta hattuostoksille, sitten onkin enää viikonloppu jäljellä. Mutta nyt on vielä tiistai, joka onkin ollut oikein hyvä päivä. Kävimme Mandyn kanssa Fakenhamissa, josta taas tarttui mukaani kengät, äidille (onneksi) tällä kertaa. Vahinko vain ettei mukaani mahdu yksinkertaisesti toista samanlaista paria, tai että olen vielä liian nuori kehdatakseni ostaa samanlaisia kenkiä kuin ostan äidilleni. Olen ehkä myös liian nuori ostamaan äidilleni kenkiä, mutta siitä viis, aivan ihanat kengät, ja aivan uskomattoman ihanat jalassa! Eli onneksi olkoon vain äiti, toivotaan että ne ovat sinullekin yhtä ihanat (koska koko 5 on minulle liian iso).

Lauantaina mietin pakkausta, nyt yritän ottaa kaiken irti minkä vain voin tästä paikasta. Eli kameran kanssa kävelylle, vielä 1,5 tuntia töihin!