Juu juu juu...
Kyllä maailmaan tietoa mahtuu...
Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu...
Mut emmä kaikkea tietää haluu, eijeijeii..

Sillä, liika tieto voi sekottaa sun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-ä-än,
tietotulva vie mennessään, ja ihminen
kattelee ihmeissään,
no mitä mä sanon?

Liika tieto voi sekottaa mun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-än,
tietotulva vie mennessään,
ja Jukka Poika kattelee ihmeissään,

Kun valtava taakka päätä painaa,
ja vintti on täynnä turhaa roinaa,
ja apina parka aivojaan vaivaa,
kai luulee et se löytää tietotaivaan,
ja ny sitä tulee joka tuutista,
tulee juorua huhua ja uutista,
tulee uusinta uutta tutkimusta,
jotkut luulee et se on kaikki edistystä mutta, hei..

liika tieto voi sekottaa sun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-ä-än,
tietotulva vie mennessään, ja ihminen
kattelee ihmeissään, no mitä mä sanon?

Liika tieto voi sekottaa mun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-än,
tietotulva vie mennessään,
ja Jukka Poika kattelee ihmeissään,

Se on hyvä tietää, mikä pitää terveenä,
ja sitä tietää, mikä on tärkeetä, se on hyvä tietää ja käyttää järkeensä, nii et tietää mitä tekee sit käytännössä, mutta turha tieto luo hämmennystä,
ja tieto yhteiskunta se on kai hämäystä,
kun se harhauttaa mua mun tehtävästä,
kun se valtaa alan mun pienestä päästä, hä?

Liika tieto voi sekottaa mun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-än,
tietotulva vie mennessään,
ja Jukka Poika kattelee ihmeissään,

Sillä tieto se on vähän niinku rahaa,
tarpeeks on jees mutta liika on pahaa,
kyllä, tieto se on vähän niinku valtaa,
ja tyhmempikin jo oival-ta-a-aa että...

liika tieto voi sekottaa sun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-ä-än,
tietotulva vie mennessään, ja ihminen
kattelee ihmeissään, no mitä mä sanon?

Liika tieto voi sekottaa sun pään,
turha tieto ei liity mihinkä-ä-än,
tietotulva vie mennessään,
ja Jukka Poika kattelee ihimeissään!

no mitä se kattoo ku? No mitä se kattoo ku? (juu juu juu).. no mitä se kattoo? no mitä se kattoo? (juu juu juu).. Kyllä maailmaan matskua mahtuu.. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu... mut ei mun kaikkea tietää tarvii..
E-eei, eeei...