Viikonloppu on mennyt erittäin opiskelijamaisissa merkeissä (ehkä tätä päivää lukuunottamatta). Perjantaina olin niin kyllästynyt flunssaani, että päätin lähteä kavereideni seuraksi baariin. KV-opiskelijat osuivat samaan paikkaan Gigglin Marliniin, ja ilta kului nopeasti heidän seurassa. Kotiin lähtiessämme valitettavasti todistimme (tai ainakin melkein) että Joensuu on öisin pelottava paikka tytöille, kaksi erittäin humalassa olevaa räkäsen näköistä miestä tuli uhoamaan meille raiskaamisista ja muista. Juuri ennen välikohtausta yksi seurueemme tytöistä oli päättänyt tulla meidän seudulle yökylään, ettei joutuisi polkemaan yksin koko pimeän Joensuun halki. (Ja satuimme olemaan vielä aivan keskustassa, jossa meidät tuli pelastamaan eräs opiskelijapoika.)

Lauantaina menin fuksien lautapeli-iltaan (seitsemästä henkilöstä neljä oli fukseja). Oli hauska päästä pienemmällä porukalla istumaan iltaa. (Suunnitelmanani oli mennä sinne yhden pelin ajaksi ja lähteä ajoissa kotiin, mutta peli venyi ja noljakka-jengi pääsi lähtemään vasta yhden aikaa kotia kohti.)

Tänään olen taas ollut vain reipas: olen siivonnut kylppärin ja vessan, keittiön ja oman huoneeni (jopa vähän kaappejakin!) ((ja kyllä, vaikka olen ollut täällä vain muutaman viikon, olen ehtinyt sotkea kaappini)). Nyt odottelen erästä vanhempaa bilsaria tulemaan auttamaan minua suojaamaan langattoman asemani salasanalla (yritin itse, jonka jälkeen nettiin ei päässyt koneellani enää ollenkaan).