Tänään postissa tuli hassu lappu; äänestysoikeudesta. Olin itseasiassa tietoinenkin jo asiasta, (äänestyksistä) kun ääntäni on jo yrittänyt yksi opiskelija poika Jussi ostaa. Nyt tuntuu oloni tuntuu viimeistäänkin erittäin Joensuulaiselta.
Varsinkin kun ensiviikolla on jälleen muutto. Pääsen siis eroon Ellin solusta (joka ei itseasiassa ole ollut huono paikka asua). Muutan kaverini Karon kanssa vain isompaan kämppään, lähemmäs keskustaa, ja sinne vielä kaiken lisäksi saa ottaa lemmikkejä! Joten pieni koirani Frodo pääsee vihdoin Joensuuhun!!!!

Tuleva muutto tuli erittäin lyhyellä varoitusajalla (eilen saimme tietää) ja vähän huonoon väliin, koska huomenna matkustan kohti Helsinkiä, koska torstai aamuna 8:55 lähtee lento Budapestiin, jossa hyvä ystäväni Riikka vaikuttaa tällä hetkellä! Sunnuntaina sitten lennot takaisin ja maanantaina toivottavasti muutto.

Tällä hetkellä olen vaihteeksi kotona (Nojakan kämppäni alkoi jo tuntua kodiltani) ja toivun eläinmorfologian harjoituksista (avasimme rotan vatsaontelon ja rintaontelon, eli tarkastelimme sen sisäelimiä, sekä opettajajohtoisesti avasimme supikoiran, tutkiaksemme lihaksia. Supikoira oli vähän rankka, vähän liian koiramainen ollakseen miellyttävä avata.)

Olen viihtynyt Joensuussa niin hyvin, etten edes tajua miten kauan siitä on kun viimeksi olen ollut pk seudulla päinkään,  no kuun alussa olin Pietarin ja Elisan häissä. Silloinkaan en ollut kotonakotona oikeastaan kuin nukkumassa yhden yön. Ehkä alan pikkuhiljaa itsenäistyä, tai sitten vain sovin tänne susirajalle niin hyvin, ettei minua saa ehkä täältä kohta enää koskaan pois!! (Meillä täällä Joensuussa sudet ovat erittäin seurallisiakin vielä.)
  
1950242.jpg