Siinä minun työpäiväni pituus tänään.. Se ei minua haittaa tai kiukuta oikeastaan että jouduin olemaan töissä noin pitkään, ilman mitään taukoa.. Mikä minua haittaa on se että vanhemmat jättivät sairaan kaksi vuotiaan lapsensa lastenhoitajan seuraan 12 tunniksi, joka huusi joka kerta kun heräsi, ihan vain päänsärkyään.. Noh, koska tyttö on ollut jo monta päivää huonoilla yöunilla yskänsä vuoksi, annoin hänen tietysti nukkua.. Mutta jos valvoo koko ensi yön, niin ihan oikein vanhemmille, sairasta lasta ei saisi mielestäni jättää ilman vanhempia, kun toinen ei ymmärrä käsitettä "kipu" vielä kunnolla.. Se että minä halaan ja lohdutan sitä lasta on aivan eri asia lapselle kuin että äiti tai isä olisi siinä vieressä.

Tämän vuoksi (ja myös sen seikan että aamutyöt peruuttava tekstiviesti saapui tasan 8h myöhässä, jonka vuoksi heräsin neljä tuntia normaalia aijemmin) olen vähän väsynyt. Sairas tyttö kuitenkin nukkui käytännössä koko päivän, joten tämä tyttö on katsonut 12 tuntia televisiota putkeen (en tiennyt että joudun olemaan neljää tuntia kauempaa töissä aamupäivästä, enkä tiennyt että hoidokkini oli noin unelias, joten en varautunut millään järkevällä ajanvietteellä) ja uskokaa pois ettei tuosta talosta löydä mitään televisiota järkevämpää ajanvietettä, noh, pubia lukuunottamatta..

Kaiken lisäksi minun piti pestä hiukseni keskipäivällä, joten olen kärsinyt koko päivän likasista hiuksista..!

No, uusi vuosi ja uudet kujeet, yritänkin laihtua jonkun Paul McKennan avulla nyt, kuinka laihdut 90 päivässä- päiväkirja tuli mukaan Waterstone'silta..:)