7. päivästä vielä
Tällöin tutustuttiin myös tämän hostellin johtajaan, joka oli 27 -vuotias kanadalainen mies, jonka juuret tulivat Suomesta. Sillä hänen isoisoäitinsä oli suomalainen huora, jonka poika (Andrewn isoisä) lähti jenkkeihin olympialaisiin. Koska kuitenkin Suomen päässä hänen kaikki rahansa varastettiin, hän liftasi atlantin yli jollain keinolla. Pääsi siis perille jenkkeihin, mutta siellä kuuli että kanadassa oli joku suomalaisten yhteisö, joten hän souti kanadaan, näiden isojen järvien ylitse. (Ei saatu kuulemma nauraa hänen perheelleen.)

8. päivä
Jäätiin Brightoniin, mentiin katsonaan etelä rannikon valkoisia jyrkänteitä, aivan uskomattoman hienot maisemat (saa nähdä kun tulee filmi kehityksestä millaisia kuvia tuli sieltä). Illalla minua alkoi jo vähän väsyttää biletykset, joten suht. aikasin löysin tieni jo petiin.

9. päivä
Lontoo kutsui meidät takaisin, kävimme Piccadilly Circuksen lähellä jossain markkinoilla,  josta sitten seikkailimme Sannan enon luokse yöksi. Sieltä tulimme vielä keskustaan , kävimme katsomassa Sweeney Toddin Leichester squerilla. Siitä valuimme aika nopsaan takaisin Sannan enon nurkille, kävimme istumassa hetkeksi pubissa, mutta viikon reissun jälkeen olimme molemmat jo aika naatteja.

10. päivä
Ihanaa oli herätä hyvien yöunien jälkeen kunnon aamupalapöytään. Siitä Timo lähti saattamaan Sannaa lentokentälle ja minä menin London Bridgelle ja sieltä kävelin Suomalaiselle Merimieskirkolle. Aamukahvit nautin vielä hesarin kanssa, sitten kaupungille. Kävin vähän museoilla, Portobello Marketilla, puistoissa kävelemässä, Covent Gardenissa, yms. Kävin vielä illalla myös leffassa, mutta yhdeksäksi menin sitten kirkolle (kuitenkin yksin liikenteessä, en olisi kovinkaan paljon myöhempään siellä uskaltanut liikkua).  Victoria & Albert museossa ajauduin väittelyyn italialaisen miehen kanssa Oiva Toikasta ja Iittalasta, Covent Gardenissa taas keskustelin jonkun yhteiskunnan hulluuteen kyllästyneen miehen kanssa (kuulemma on väärin että ihmiset saa omistaa julkisia paikkoja).

11. päivä
Rauhakseen sitten palasin kotia, hyvin selvisin siis. 12:30 lähdin Lontoosta ja perillä olin 17:00. Aika nopsaan meni matka, vaikka meninkin koko matkan julkisilla. Ehdin käydä Tescossakin:D.